"Elég egy pillantás a méltóságteljesen hömpölygő Dunára, a budai hegyek lankáira, a város káprázatos esti fényeire, és a nagyváros rabul ejt. Ez a páratlan panoráma az Ön életének is része lehet a belváros közelében, ahol rendezett parkok, sétányok végtelen nyugalmát találja" - olvasható a hangzatos reklámszlogen, amely a jól fizető vásárlóban egy megálmodott életérzést, egy vágyálmot kíván felébreszteni. A lakóparkok marketingtevékenységei arra hivatottak, hogy elhitessék a vásárlóval, hogy az ingatlan jelentős értéktöbblettel és luxussal rendelkezik - írja az ingatlan.net.
"Újépítésű otthonok a Blahától öt percre" = lakások a fővárosi bűnözés fellegvárában
Az emberek bedőlnek, majd rövid időn belül rájönnek, hogy a reklámszlogenekből alig valósult meg valami. A hangzatos mondatok ellenére a lakóházak túl sűrűn sorakoznak egymás mellett, a játszótér és a park is kicsi, az ígért közösségi szolgáltatásokból semmi sem lett
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








