"Elég egy pillantás a méltóságteljesen hömpölygő Dunára, a budai hegyek lankáira, a város káprázatos esti fényeire, és a nagyváros rabul ejt. Ez a páratlan panoráma az Ön életének is része lehet a belváros közelében, ahol rendezett parkok, sétányok végtelen nyugalmát találja" - olvasható a hangzatos reklámszlogen, amely a jól fizető vásárlóban egy megálmodott életérzést, egy vágyálmot kíván felébreszteni. A lakóparkok marketingtevékenységei arra hivatottak, hogy elhitessék a vásárlóval, hogy az ingatlan jelentős értéktöbblettel és luxussal rendelkezik - írja az ingatlan.net.
"Újépítésű otthonok a Blahától öt percre" = lakások a fővárosi bűnözés fellegvárában
Az emberek bedőlnek, majd rövid időn belül rájönnek, hogy a reklámszlogenekből alig valósult meg valami. A hangzatos mondatok ellenére a lakóházak túl sűrűn sorakoznak egymás mellett, a játszótér és a park is kicsi, az ígért közösségi szolgáltatásokból semmi sem lett
-
Dübörög az energiaátmenet a kkv-szektorban - akár félmilliárd forint hitel is igényelhető
A kkv-szektor gyorsan igyekszik alkalmazkodni az új energiapiaci környezethez, de ez rendkívül tőkeigényes. Pánikra nincs ok: a cégeknek csak válogatnia kell a pályázatok között.
-
A jövőálló cég IT-stratégiája: mit néz a döntéshozó? (x)
Az informatikai döntések ma már üzleti döntések is.
-
#NoFilter: a Rossmann és a Krémmánia közös könyvet adott ki (x)
Október közepén ünnepélyes könyvbemutatóval érkezett a Rossmann polcaira a #NoFilter könyv – hiánypótló, tudományosan megalapozott, mégis közérthető útmutató.


