A napokban került nyilvánosságra, illetve meghirdetésre a legdrágább bolgár apartman. Az ingatlan a Fekete-tenger partján fekvő legnagyobb városban, Várnában található, és 1,2 millió eurót (308,4 millió forint) kell annak kifizetnie, aki meg szeretné venni. A 19 lakásos luxus apartmanház részeként parkolóház, irodák, és éttermek is várják az érdeklődőket, bár decemberig még várni kell, mivel addigra készül el a beruházás...
A legdrágább lakás 553,35 négyzetméteres, két szintes, és saját terasza is van. A kialakítható szobák száma nincs korlátozva, egy nagyobb család részére is van elég tér, és a szobánkon kívül bőven telik egy hatalmas nappalira, sőt, még lehet, hogy egy úszómedencére is. A 2008. decemberére elkészülő épületben viszont csak a külső falak állnak majd, megadva a lehetőséget az új tulajdonosnak, hogy az ízlése szerint alakítsa ki és rendezze be a szobákat, és az egyéb helységeket.

Eurosilex.com
Aki Bulgáriában szeretne luxusingatlant vásárolni, annak mindenképpen érdemes megnéznie a hamarosan elkészülő gyöngyszemet a Fekete-tenger partján, a Kalavar street-en. A hatalmas tér mellett az ingatlan és a terasz is közvetlenül a tengerre néz, így a kilátással sem lehet semmi probléma.
Ráadásul a parti kilátás mellett az sem utolsó szempont, hogy a lakás a belváros sétálóutcájához közel épül, ahol

Eurosilex.com
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az építtető Eurosilex szerint ugyan ez a legdrágább eladásra kínált lakás egészBulgáriában, de figyelembe kell azt is venni, hogy kifogástalan minőségben épül, és ez az egyik legideálisabb hely, ha valaki Kelet-Európában szeretne luxuslakást vásárolni.
Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








