Karácsonykor szinte 0-ra esik vissza az újlakások piaca. Ilyenkor a befektetők inkább arra fókuszálnak, hogy újabb potenciális vevőket nyerjenek meg 2008-ra. A karácsonyi köntösbe öltöztetett kampányokra szükség is van, hiszen az épülő lakások mellett a statisztikák azt mutatják, hogy Budapesten a tavalyi év hasonló időszakához képest 8250-ről 9895-re emelkedett a készleten lévő lakások száma.
Magyarországon még nem nagy "divat" a tervezőasztalról való vásárlás. Egy-egy ingatlanpiaci beruházás lakásainak csak 10-15 százalékát vásárolják meg a vevők mielőtt az még felépült volna. Ez alól csak a nagyobb presztízsű ingatlanok kivételek. Egy-egy luxusberuházásnál ez az arány 30 százalék is lehet - olvasható a Prestige Towers fejlesztőjének közleményében.
A magyarok látványtervek helyett inkább a saját szemüknek hisznek, ezért az elkészült projektek közül azoknak van esélyük a gyorsabb eladásra, amelyek képesek kicsalogatni a vevőket az építkezés környékére, hogy ott saját szemükkel is meggyőződhessenek, hogy milyen minőségben készült el a lakópark.
Karácsony környékén akár 10-15 százalékos kedvezménnyel kínálnak egyes lakásokat. Ezek általában az úgynevezett "beragadt" lakások közé tartoznak, amelyeket egyébként már nehezen tud értékesíteni a beruházó. Ezek többnyire nagy lakások, melyeket például tájolásuk miatt eddig nem akarta megvenni senki. Ilyen helyzetben a vevő több millió forintot is spórolhat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban