A kormány a nemzetközi áremelkedésre hivatkozva januártól emeli a gáz árát is, ám az ellenzék szerint a döntés megalapozatlan, ráadásul a korábbi nemzetközi árcsökkenések esetén a kormány nem csökkentette a gázárakat - írja a Magyar Hírlap.
Azok esetén, akik nem kapnak támogatást, körül-belül 5 százalékos emelkedésre lehet számítani, miközben a támogatottak esetén ez elérheti a 8-11 százalékot is. Ennek az az oka, hogy nem csak az ára változnak, hanem a támogatási rendszer is.
A támogatások iránti kérelmek már érkeznek, a legtöbb igénylés eddig a Dél-Alföldön található megyékből érkezett. Összesen a Magyar Államkincstárhoz beérkezett kérelmek száma november 23-ig elérte a 110 ezret, a dél-alföldi régió ebből 39 ezret.
A MÁK eddig minden olyan családnak kipostázta az igénylőlapot, aki idén is kapott támogatást. Az új igénylők pedig a lakóhelyük szerinti kincstári irodákban, vagy az önkormányzat ügyfélszolgálatán kérhetnek igénybejelentőt, de egyszerűbben is megoldható a dolog, ugyanis már internetről is letölthető, a Magyar Államkincstár és a Szociális és Munkaügyi Minisztérium honlapjáról...
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








