Idén újra kell igényelni mindenkinek a gázár támogatást, még azoknak is akik idén már kaptak. 2007-ben 1,6 millió fogyasztó kapott támogatást, viszont 2008-tól változnak a szabályok, ami nem lehet tudni, hogy merre befolyásolja majd az igénylők számát - írja a Magyar Hírlap.
A 4 jövedelemkategória jövőre is megmarad, a támogatás egy évre szól, és háztartások igényelhetik. A jövedelemsávok határai viszont emelkednek, de az éves gázfogyasztás mértéke 3 ezerről 2 ezer köbméterre csökken, nagycsaládosok esetén pedig 5 ezerről 4 ezerre.
Megszűnik emellett a visszamenőlegesség, vagyis aki azt szeretné, hogy folyamatosan kapja a támogatást, még idén be kell adnia az új igénylőlapot. A két magasabb jövedelmi sávban viszont csökken a támogatás mértéke.
Az alsó kategóriába akkor tartozik valaki, ha az egy fogyasztási egységre jutó jövedelem kevesebb mint 54 260 forint. A felső pedig 94 955 forintos korlátot támaszt, így ha magasabb az egy fogyasztási egységre jutó jövedelem, akkor nem kap támogatást a fogyasztó.
Azok akik idén kaptak támogatást, a Magyar Államkincstár automatikusan postázza az új igénylőlapot. Ha a kincstár a beérkezett igénylést elfogadta, akkor értesíti a fogyasztót, és a szolgáltatót is, aki ez alapján érvényesíti a támogatásokat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








