Az ingatlanárak növekedésével ellentétesen változott az ingatlanügynökök megítélése az Egyesült Királyságban, derül ki egy nemrégiben készített felmérésből: a megkérdezettek 64 százaléka nyilatkozott arról, hogy már nem tud megbízni az ingatlanpiaci közvetítőkben.
A felmérés eredményét tükrözik az ombudsmani hivatalba beérkezett panaszok is, melyek száma az elmúlt évben egyharmadával, 8000 felé növekedett. Az ombudsman szerint az elégedetlenség oka, hogy a megnövekedett piaci árak mellett az ügyfelek minőségibb szolgáltatást várnának el a közvetítőktől.
Az ingatlanárak növekedése egyre nehezebb döntéssé teszi a lakásvásárlást, egyre nagyobb a nyomás az ügyfeleken, így ha bármi probléma adódik a vételnél, vagy az eladásnál, az ügynök könnyen bűnbakká válhat.
Az ombudsman szerint egyre több panasz érkezik az ügynökök oldaláról is, akik állítják, többször is nehézséget okoz, hogy a vevők nem akarják megadni az előre kialkudott díjakat.
A YouGov által készített felmérésből azt is megtudhattuk, hogy a bizalmatlan ügyfelek 77 százaléka úgy véli az ügynökök az ügyfelek érdekei elé helyezik nyereségvágyukat és 43 százalékuk a díjakat is kifejezetten magasnak találta.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A kialakulóban lévő új trend arra világít rá, hogy a lakáspiac résztvevői megunták az évtizedes ügynöki hegemóniát a lakáspiacon, és az emelkedő árak hatására újra kézbe veszik saját sorsukat, s aktívan szeretnének részt venni az ügyletek megkötésében.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








