Nem hagyja érintetlenül az ingatlanpiacot a másodlagos jelzáloghitelezés omladozása az Egyesült Államokban a National Association of Realtors várakozásai szerint, a jelenlegi helyzetben ugyanis egyre nehezebb hitelhez jutni a tengerentúlon, mely csökkentőleg hat a keresletre, így az ingatlanárakat is lejjebb nyomhatja.
A szövetség várakozásai szerint a használt lakások árának mediánja az idei évben 0,7%-kal 220 300 dollárra csökkenhet, mely az 1968-ban kezdett adatgyűjtés óta az első áreséssel záruló évet jelentheti. Az új lakások esetében a medián 0,4%-os plusszal, 246 200 dolláron zárja majd az évet a prognózis szerint, mely felértékelődés 1991 óta a legalacsonyabb mértékű lenne.
Mint ismeretes, április 2-án a legnagyobb független másodlagos jelzálogpiaci szereplő, a New Century Financial is csődvédelmet kért.
Ingatlanpiaci szereplők most arra hívják fel a figyelmet, hogy egyre gyakrabban hiúsulnak meg az adásvételek az utolsó pillanatban a hitelfolyósítással kapcsolatos problémák miatt, a bankok ugyanis a kialakult helyzetben óvatosabban, szigorúbban hiteleznek.
A várakozások szerint az Egyesült Államokban az újlakások szegmensében 16%-kal eshet vissza idén volumen alapon az értékesítés, míg a használt lakások esetében 2%-os lehet a csökkenés mértéke.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








