Úszómedencéről vagy új autóról álmodsz, de minderről le kell mondanod a saját lakáshoz jutás érdekében? Többé nem kell választanod, legalábbis, ha az Egyesült Államokban szeretnéd mindezt megtenni. De vajon a jótékonykodás vagy a kétségbeesés beszél az óriási akciókból, amelyekkel a tengerentúli beruházók csábítanak?
Az eddig stagnáló, s nemrégiben csökkenésnek induló lakásárak hatása igencsak nagy bajba kerültek az ingatlan boomot teljes mértékben kihasználni kívánó ingatlanfejlesztők, akik az erős túlkínálattal bíró piacon egyre mélyebbre mennek az akciók sűrűjében, hogy valamelyest előtérbe kerülhessenek.
Egy idén szeptemberben készült felmérés szerint a tavalyi 58 százalékhoz képest 77 százalékra azon vállalkozások aránya, amelyek valamint eladásösztönző eszközt használva próbálják megőrizni piaci részesedésüket vagy megszabadulni az elkészült lakásoktól.
A leggyakrabban előforduló akciókban kedvezményes finanszírozási feltételekkel vagy bizonyos belső munkálatok költségeinek átvállalásával próbálják vásárlásra ösztönözni a lakást keresőket, de előfordul az is, hogy egy teljesen felszerelt konyha, szabad úszómedence használat vagy egy új autó szerepel "mézesmadzagként" a hirdetésekben.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Madárinfluenza emberről emberre: mégsem kellene félvállról venni?
- Ukrán miniszterelnök: ha Oroszország győz, akkor kitörhet a 3. világháború
- Szó szót követett, majd előkerült a konyhakés
- Befutott Azahriah legújabb, különleges albuma
- Egészen novemberig marad még az ellenőrzés az osztrák-magyar határon
- Megrázó gázai felvétel nyerte a World Press Photo fődíját – képek