Szétnéztük az ország különböző pontjain lévő panziókban, hogy mennyiért pihenhet a "fáradt utazó" néhány órát. Nem meglepő módon a legtöbb vendéglátó egy egész éjszaka árát számolja fel, ahol pedig nem, ott sem találkozhatunk "dömping árakkal", hanem csak néhány százalékos kedvezménnyel.
Szétnéztük az ország különböző pontjain lévő panziókban, hogy mennyiért pihenhet a "fáradt utazó" néhány órát. Nem meglepő módon a legtöbb vendéglátó egy egész éjszaka árát számolja fel, ahol pedig nem, ott sem találkozhatunk "dömping árakkal", hanem csak néhány százalékos kedvezménnyel.
Felhívtuk néhány szálláshely recepcióját (véletlen szerűen kiválasztva) és érdeklődtünk, hogy mennyiért vehetnénk igénybe egy szobát néhány órára, mindenféle egyéb szolgáltatás nélkül, két személyre.
Volt hely, ahol minden ügyfél-centrikusságot félretéve rögtön elutasították a kérésünket, mondván effajta szolgáltatással ők nem foglalkoznak ("rossz az aki rosszra gondol").
A következő lépcsőfok - mely még mindig nem hozott minőségi ugrást - mikor az ügyintéző, érezhető jókedvvel a hangjában közölte, hogy megoldható a probléma, teljes áron. Tehát kifizetünk egy teljes éjszakát néhány óráért.
Lássuk tehát hol, mennyi!

A fővárosban megkérdezett, szálláshelyek árai között jelentős különbségek találhatók, igaz a nem akadtak fenn a kérésen, hogy csak néhány órát maradnánk. Természetesen az ár nem változott számottevően.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Egerben van lehetőség a csökkentett szolgáltatás igénybevételére. Míg Miskolcon a főnökkel kell személyesen megbeszélnünk a dolgot, vagy csak napközben 2 órát tölthetünk el és élvezhetjük a magyar vendégszeretetet.
A szabolcsi megyeszékhelyen az egész éjszaka olcsóbban jön ki, mintha csak néhány órát vagyunk. Feltételezhetően abból indultak ki, hogy más lehet a vendégkör.
Sopronban és Pécsett nagyjából ugyanaz a helyzet, vagy hamar végzünk vagy fizethetjük a teljes árat.
Debrecenben nem ismerik ezt a fajta szolgáltatást, vagy csak telefonon keresztül kissé szemérmesek. Veszprémben viszont borsos árat kell fizetnünk néhány óra pihenésért. Kecskeméten viszont elfogadható áron kapunk szobát.
Összességében tehát, ahol nem küldik el a vendéget ott megfizettetik a szolgáltatást teljes áron vagy egy jelképes diszkonttal. Nem sok választása van a pihenni szándékozónak, vagy fizet vagy mehet.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








