A DEM Információs és Gazdaságkutató Iroda Lakáshitel Monitor című kiadványából kiderül, hogy csökkent az államilag támogatott hitelek aránya - írja a Magyar Nemzet.
A piac 85%-át átfogó felmérés alapján elmondható, hogy az idei év első 8 havában 266,3 milliárd, 2005 ugyanezen időszakában 170 milliárd, 2004-ben 130 milliárd, 2003-ban 25 milliárd forint volt a nem támogatott hitelek értéke.
Augusztusig 9892 szerződő, tavaly 19 ezer, 2004-ben körülbelül 25 ezer, 2003-ban csaknem 35 ezer ügyfél jutott államilag támogatott lakáshitelhez.
Idén eddig a használt lakás vásárlására, bővítésére, felújítására, korszerűsítésére folyósított támogatott hitelek száma 13 384, míg tavaly 15 654 volt.
A lakáshitelek között növekedett a devizában denominált állomány. 2003-ban 24 ezer, 2004-ben 50 ezer, 2005-ben 66 ezer devizahitel szerződést kötöttek. Ha gyengül a forint árfolyama, magasabbá válnak a törlesztő-részletek, s ez nehézségeket okozhat. Ugyanakkor a jegybanki alapkamat emelésének következtében a kamatszint emelkedése a forintban eladósodottaknak jelenthet nehéz napokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








