Az év utolsó heteiben a gazdasági, társadalmi és piaci folyamatok egyaránt kiemelt figyelmet kaptak, miközben a karácsonyi készülődés és az év végi kiadások új kihívásokat...
A fizikai munkában megfáradt nehézipari dolgozók 3-5 évvel hamarabb kezdhetnék meg a nyugdíjat, ennek költségeit a munkáltatók beépítenék üzleti tervükbe - írja a Világgazdaság.
Állami forrásbevonást nem igénylő vállalati hűségprogrammal segítenék legkésőbb januártól a nehézipari dolgozókat, hogy az öregségi nyugdíjkorhatár elérése előtt három-öt évvel elhagyhassák a munka világát.
Magyarországon minden harmadik 60-64 éves ember súlyos egészségi problémával küzd, 460 ezren megfáradtak, megbetegedtek a munkában, már nem alkalmasak a napi nyolcórás beosztásra. Legalább a 80-90 százalékuk fizikai munkás, jelentős részük a nehéziparban, azon belül a vegyiparban, olajiparban, bányászatban dolgozik.
A Szent József-hűségprogram azokat az 58 év feletti dolgozókat érintené, akik több mint 35 éves munkaviszonnyal rendelkeznek, de vannak bőven olyanok is, akik már 40-45 esztendeje állományban vannak.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








