Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
A hétfői nemzetközi pánikot követően kedden is rendkívül hektikus lehet a kereskedés a Budapesti Értéktőzsdén; a volatilitás a következő hetekben magas maradhat - írta Varga Zoltán, az Equilor Befektetési Zrt. szenior elemzője előrejelzésében. A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 1279,88 pontos, 2,97 százalékos csökkenéssel, 41 797,81 ponton zárt hétfőn. A részvénypiac forgalma 17,9 milliárd forint volt.
Az elemző kiemelte: az OTP árfolyamában hétfőn "rég nem látott zuhanás" következett be, napon belül 10 százalék feletti mínuszban is volt a bankpapír árfolyama, végül 5,37 százalékos, 550 forintos csökkenéssel 9700 forinton zárt. A részvény grafikonján a 9900-10 000 forintos korábbi támasz már ellenállást képez, míg támaszt a 9500 forint közelében a 200 napos mozgóátlag jelent - tette hozzá. Rámutatott arra, hogy a Mol esetében is óriási "leszúrás" volt látható: 26 forinttal, 1,01 százalékkal 2538 forintra csökkent az árfolyam 2,1 milliárd forintos forgalomban. Az olajipari részvénynél támasz továbbra is 2500 forintnál, ellenállás 2630 forintnál található.
A Richter árfolyama sem tudott megmaradni a 7500 forintos szint közelében, a papírok árfolyama 145 forinttal, 1,93 százalékkal 7350 forintra csökkent, a részvények forgalma 1,2 milliárd forintot ért el; támasz 7300 forintnál húzódik a gyógyszeripari részvénynél - jelezte. Varga Zoltán arra is kitért, hogy a Magyar Telekom a 385 forintos támaszt tesztelte hétfőn, az árfolyam végül 4,0 forinttal, 1,02 százalékkal 388 forintra gyengült, a forgalom 117,3 millió forint volt. A telekommunikációs papírnál ellenállás továbbra is 394 forintnál található - fűzte hozzá.
Frissítés - 11:30
A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe a plusz 2,16 pontos nyitás után gyengült kedden délelőtt. A BUX 11.30 órakor 41 571,39 ponton állt, ami a hétfői záróértékéhez képest 226,42 pontos, 0,54 százalékos csökkenés, a keddi nyitásnál 228,58 ponttal alacsonyabb.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A részvénypiac forgalma délelőtt 3,7 milliárd forint volt, a vezető részvények vegyesen teljesítettek az előző napi záráshoz képest. A Mol 38 forinttal, 1,50 százalékkal 2500 forintra csökkent. Az OTP-részvények ára 28 forinttal, 0,29 százalékkal 9672 forintra esett. A Magyar Telekom árfolyama 1,0 forinttal, 0,26 százalékkal 389 forintra erősödött. A Richter-papírok árfolyama 7350 forint maradt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








