Nyolc éve húzódó devizahiteles per folytatódott a Fővárosi Törvényszéken, ahol a Kúria már három évvel ezelőtt megállapította a szerződés érvénytelenségét.
Módosulnak a kriptodevizásk tranzakcióiért felszámolt díjak a Revolutnál. A változás azoknak jelenthet drágulást, akik csak kisebb összegben kriptóznak.
Módosítja a Revolut a kriptodevizák vásárlásáért és eladásáért felszámított díjat: mint a felhasználókkal közölték, október 3-tól az eddigi 2,5 százalék helyett 1,99 százalékot vagy 0,99 eurót (kb. 400 forintot) kell fizetni a tranzakciókért - amelyik magasabb. A gyakorlatban ez azoknak jelent drágulást, akik csak kisebb összegben kereskednek kriptóval a Revoluton.
A minimális, 0,99 eurós díj nem vonatkozik a kriptodevizákkal kapcsolatos ismétlődő vásárlásokra, a pénzvisszatérítésre és az aprópénzek felkerekítésére.
A kriptopénzekre vonatkozó általános szerződési feltételeken is változtattak: módosították a tájékoztatási időszakot (a különböző termékeket érintő változások bejelentését illetően) Valamint átalakították a „Kockázatok” részt, pontosították, hogyan érintik a hálózati incidensek a felhasználó által tárolt kriptovalutát. Módosították azokat a körülményeket, amelyek esetében felelősek a felhasználó felé, valamint „a Revolut felelősségét a befolyásán kívüli események esetén”.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








