Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
Rendkívül sikeresen indult az azonnali fizetés rendszere (AFR), a korábbi bankközi klíringrendszerben regisztrált átutalási tranzakciók közel harmada került át az azonnali fizetési rendszerbe - írta a Világgazdaság.
A Magyar Nemzeti Bank adatai alapján a március elsején elindult rendszerben négy hónap alatt 35,8 millió átutalást hajtottak végre, ezek értéke meghaladta az ötezermilliárd forintot. A statisztikák szerint az ügyfelek valóban megszerették az AFR újdonságát, azt, hogy az átutalások esténként és hét végén is teljesülnek - teszik hozzá.
Ugyanakkor a régi rendszerben maradó nagyobb mennyiségű, kötegelt vállalati megbízások miatt értékben csak a tranzakciók összegének 12,2 százaléka teljesült öt másodperc alatt - ez az arány viszont ősztől, a céges utalások rendszerbe engedésével bizonyosan emelkedik majd. Az őszi adatokban várhatóan számottevően megugrik majd az egy utalási tranzakcióra jutó átlagos összeg. Ez jelenleg az azonnali fizetési rendszerben még 15 ezer forint alatt marad - írta a Világgazdaság.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








