A félrevezető levélben a Magyar Nemzeti Bank és több pénzintézet logója is szerepel, de ettől a levél még nem hiteles.
A magyar emberek pénzügyi tudatosságának növelése nemzeti érdek, mert az ismeretek bővítésének hosszabb távon jelentős hatása van a lakosság jólétére, kihat a gazdaság növekedésére, annak stabilitására is - mondta Gion Gábor, a Pénzügyminisztérium (PM) államtitkára a "Készpénzkímélő iskolák" programról tartott sajtótájékoztatón, pénteken Budapesten, a Keleti Károly Közgazdasági Szakgimnáziumban.
Kiemelte: a pénzügyi tudatosság növelése közös érdeke az államnak, a pénzügyi szervezeteknek, a bankoknak és az embereknek is, a XXI. században mindenki számára elengedhetetlenül fontosak a pénzügyi ismeretek, és azok elsajátítását már fiatalkorban el kell kezdeni.
Az államtitkár rámutatott: a "Készpénzkímélő iskolák" program a 2018/2019-es tanév pilot projektjeként indult, a koncepciója abból indult ki, hogy nem elég az iskolai órákon a pénzügyi tudatosságról, a készpénzkímélésről csak beszélni, hanem az is fontos, hogy a diákokat körbevevő napi környezetben is megjelenjenek a korszerű, készpénzmentes fizetési módok, a büfében, a menzabefizetésnél vagy a tankönyvek megvásárlásánál.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Megrázó gázai felvétel nyerte a World Press Photo fődíját – képek
- Navracsics Tibor elárulta, mi lesz a magyar EU-elnökség fő vitatémája
- Cristiano Ronaldónak be kell érnie fél pénzzel
- Lezuhant egy motoros a cirkuszi halálgömbről Győrben
- Zebra költözik az Astoriára – mutatjuk, hol
- Részben az is felelős, akinek a portáján szúnyog van - ezt tehetjük, és ezt teszi a katasztrófavédelem