A részvénypiac forgalma 11,4 milliárd forint volt, a vezető részvények vegyesen teljesítettek az előző napi záráshoz képest.
A magyarok 71 százaléka továbbra sem érzi kiszámíthatónak hosszú távú pénzügyi jövőjét. A megkérdezettek több mint fele ugyanakkor továbbra sem rendelkezik megtakarítással, és közel 90 százalékuk nem is készít hosszú távú pénzügyi tervet.
A magyarok mintegy 71 százaléka bizonytalannak érzi a jövőjét, ennek ellenére a legtöbben továbbra sem rendelkeznek megtakarítással - derült kit az OTP Bank 2017-es Öngondoskodási Indexének eredményeiből. Az 1500 fő megkérdezésével készült kutatás emellett arra is rámutat, hogy a megkérdezettek több mint fele (58%) továbbra sem rendelkezik pénzpiaci megtakarítással, amivel csökkenthetné ezt a bizonytalanságot. Ráadásul mindössze csak 8 százalékuk készít saját maga, vagy a családja számára 5-10 évre szóló pénzügyi tervet.
- mondta el Nyitrai Győző, az OTP Bank Megtakarítási Szolgáltatások Főosztályának igazgatója.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








