Aki még nem intézte el az év végi befizetést a megtakarítási számlájára, annak nem árt sietnie: már csak néhány munkanap maradt az évből.
A 2. negyedévben is növekedtek a magánegészségügyi kifizetések.
Az előző év azonos időszakához képest 12 százalékkal többet, több mint 555 millió forintot költöttek 2017 második negyedévében különböző magánegészségügyi szolgáltatások igénybevételére az OTP Egészségpénztár tagjai - derült ki a pénztár eredményeiből.
Egyre nagyobb figyelmet fordítanak a magyarok az egészségügyi öngondoskodásra. Ezt támasztja alá az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ) és az NRC Marketingkutató közös kutatása, melyből kiderült: idén, országos szinten 8 százalékkal több ember használ valamilyen egészségügyi megtakarítási formát. A pozitív tendenciát az OTP Egészségpénztár adatai is megerősítik, a legnagyobb hazai egészségpénztár tagjai ugyanis 2017 második negyedévében ötvenkilenc millió forinttal többet költöttek magánegészségügyi szolgáltatásokra. Ez 12 százalékos növekedésnek felel meg.
Az eredmények kapcsán Studniczky Ferenc, az OTP Egészségpénztár ügyvezető igazgatója kifejtette:

"Sokan féltették az egészségpénztárakat a tavalyi évi cafeteria szabályváltozások kapcsán. Azonban az eredmények igazolták az év eleji várakozásainkat, és most már nyugodtan kijelenthetjük, hogy trendfordulóhoz érkeztünk. Az idei lesz az OTP Egészségpénztár első olyan éve, amikor az egyéni befizetések összege meghaladja majd a munkáltatói befizetéseket. Ez is jól mutatja, hogy a hazai lakosság igényli és fontosnak tartja az egészségügyi öngondoskodást"

Az ÖPOSZ és az OTP Egészségpénztár adatai az egészségügyi öngondoskodással kapcsolatos költések egyik legfontosabb céljában és a motivációjában is megerősítik egymást. Az ÖPOSZ és az NRC kutatása szerint ugyanis a magyaroknak kiemelten fontos a gyógyszertári számla fedezetének biztosítása, illetve az egészségügyi kiadásokkal kapcsolatos kedvezmények elnyerése. Ezzel párhuzamosan az OTP Egészségpénztár adatai szerint is a gyógyszerekkel kapcsolatos kiadások tették ki a pénztár teljes, negyedéves forgalmának közel felét (1,14 milliárd forint), illetve a tagok egyre tudatosabban használják ki a 20 százalékos adó-visszatérítést az egyéni befizetéseik után.
(x)
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








