A legközelebbi bejelentett szolgáltatáskiesés április 21-én lesz, de lesznek további érintett időszakok áprilisban és májusban is.
A takarékosság nem egy napra szól, de október utolsó munkanapján, a takarékosság napján, érdemes még inkább számot vetnünk pénzügyeinkkel. Ami a hazai trendeket illeti, észrevehetően van még mit fejlődni a pénzügyi tudatosság terén, legfőképp a felnövekvő generációnak.Egy friss banki felmérés szerint a magyar pályakezdők megtakarítási szokásai jóval elmaradnak az optimálistól, mégha 2017 második negyedévében a megtakarítások aránya rekordot is döntött.
Október 31-ről legtöbbünknek a Halloween jut az eszébe, ám idén ugyanerre a napra esik a Takarékosság Világnapja is, amelynek a hagyományát egy 1924-es milánói banki konferenciának köszönhetjük. A világnapot egyszerűen azért találták ki, hogy a takarékosságot nemzetközi szinten is népszerűsítsék és az emberek általános gondolkodásába építsék. Mára ugyan a világnap kissé megkopott és inkább a fejlődő országokban van keletje, a pénzügyi tudatosság minden társadalomban, minden család életében fontos szerepet játszik most is - írja közleményében a K&H.
Magyarországon még mindig jellemző, hogy sokan a "párna alatt tartják a pénzüket", hatalmas készpénzállomány van forgalomban. A munkaerőpiacra lépő vagy épp készülő fiatalok már járatosabbak a digitális bankolásban, kevésbé tartanak az elektronikus pénzkezeléstől, azonban mindössze 31 százalékuk tesz félre minden hónap elején, derül ki a K&H Pályakezdők Jóléti Indexének idei felméréseiből. Ez meglehetősen alacsony arány, mégis a korábbi időszakokhoz képest jelentős növekedést jelent. A megkérdezett fiatalok 27 százaléka sehogy sem takarít meg, viszont azok aránya, akik rendelkeznek bármilyen megtakarítással, 2017 második félévében rekord arányt, 46 százalékot ért el.
- A megkérdezett fiatalok megtakarításainak átlaga összesen629 ezer forintra rúgott (ugyanez év elején átlag 767 ezer forint volt),
- az aktív dolgozók átlagosan 763 ezer forinttal rendelkeztek,
- a diákok 534 ezer forintot tettek félre,
- a munkanélküliek 678 ezer forint,
- míg a GYES/GYED-en lévők a legkevesebb, 134 ezer forintos megtakarítással éltek.
- mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezője, amely immár hét éve az általános iskolai korosztály pénzügyi tudatosságra nevelését kívánja előre mozdítani.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború