Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Egyre gyakoribb, hogy ATM-eknél csapnak le a csalók, és úgy szerzik meg banki adataikat, és pénzüket, hogy egy ideig mégcsak fel sem tűnik az áldozatoknak. Ezt a problémát orvosolva egy új rendszert fejlesztettek, a kártyafüggetlen automatákat.
A mobil banki szolgáltatások kiterjesztésével arra is lehetőség nyílik, hogy hatékonyabban védekezzenek az ügyfelek a csalók ellen. Az Egyesült Államokban már 13 ezer ATM-et kártyafüggetlenre cseréltek, igaz, ez egyelőre mégcsak kísérleti program. A rendszer úgy működik, hogy az ATM mellett az ügyfeleknek be kell jelentkezniük a mobil banki alkalmazásukba, és egy egyszeri használatú, 8 számjegyű kódot kell kérniük a kártya PIN kódjával. A digitális pénztárcát megnyitják, és egy kártyaleolvasóhoz érintik, ezzel aktiválják az ATM-et. A tranzakciót pedig PIN-kóddal tudják befejezni.
Ennek a technikai újításnak az az egyik oka, hogy megakadályozzák az ATM-es csalásokat. Viszont ez a rendszer sem kijátszhatatlan, és ezek után a telefonra is annyira kell vigyázni, mint a pénztárcára. Vélhetően erre az újításra nekünk még egy ideig várnunk kell, ennek az is az oka, hogy még a tengerentúlon is csak teszt jelleggel működik.
- mondta korábban a Pénzcentrum megkeresésére Kárpáti Balázs, a TrezEx Hungária Zrt. vezérigazgatója.
A mobilfizetés viszont már nálunk is elérhető, jelenleg három pénzintézet ügyfelei fizethetnek androidos telefonjaikkal. Elsőként a Gránit Bank vezette be a mobilfizetési alkalmazást, amihez elegendő egy telefonba épített NFC-chip. Néhány hete viszont az MKB és a Budapest Bank is bevezette a mobilos szolgáltatást. Az MKB-nál elegendő a mobil PIN-kódja, és a paypass-os fizetéshez hasonlóan, csak a terminálhoz kell érinteni a telefont. A Budapest Banknál kicsit bonyolultabb a szolgáltatás, egy prepaid kártyaszámlához hasonlóan működik. A szolgáltatásnak egyébként 490 forint a havi díja, de az első három hónapban ingyenes, és az aktiváláskor a bank ezer forintot jóváír a számlán.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








