Gálvölgyi János, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész ritka őszinteséggel beszélt anyagi helyzetéről.
A rendőrök őrizetbe vettek egy szolnoki férfit, aki a gyanú szerint több mint ötven sértettet károsított meg azzal, hogy a kölcsönkért pénzt nem vagy csak részben fizette vissza - tájékoztatta a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője szombaton.
Hangai Nándor elmondta, a 41 éves férfi 2007 és 2015 között 600 ezer és 30 millió forint közötti összegeket kért kölcsön a sértettektől. A gyanúsított a kölcsönadási megállapodásokat a kapott pénz befektetése, valamint a tőke és hozamok visszafizetésének ígéretével kötötte meg, ám ennek már a szerződések aláírásakor sem állt szándékában eleget tenni.
A szolnoki férfi ellen a rendőrség elfogatóparancsot adott ki, Németországban fogták el, majd átadták a magyar hatóságoknak - tudatta a szóvivő.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








