Az MNB előzetes adatai alapján a magyarok mintegy 12 626,5 milliárd forintot tartanak lekötés nélkül a bankszámlájukon.
A Hyatt szállodalánc nyilvánosságra hozta azoknak a hoteleknek a listáját, amelyek érintettek voltak egy malware-támadásban, amit a fizetési rendszerükben találtak. A listán vannak kanadai, amerikai, egyesült királyságbeli, jordániai, chilei, indonéziai hotelek is.
A cég egyéves ingyenes védelmet kínál azoknak az ügyfeleknek, akik használták kártyáikat az érintett hotelekben. A támadások 2015 augusztusa és decembere között történtek, a Hyatt csoport 627 hotelje közül 318 érintett.
A cég közleményében elismerte, hogy valakik engedély nélkül fértek hozzá a kártyaadatokhoz: nevekhez, kártyaszámokhoz, és lejárati dátumokhoz is. A legtöbb fertőzést az éttermekben észlelték, de probléma volt a fürdőkben, golfboltokban, parkolóóráknál és néhány recepciónál is.
A közlemény szerint szorosan együttműködtek kiberszakértőkkel és a bűnüldözői szervekkel is, viszont a fertőzést négy hónapig nem vették észre. Most a CSID nevű céggel dolgoznak azon, hogy biztonságos legyen a fizetés a hotelekben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








