A döntéssel az ország egy később jelentkező, nehezen tervezhető pénzügyi kockázattól szabadult meg.
Tájékoztató levelet küldött ügyfeleinek a Citibank. Mint azzal a Pénzcentrum többször is foglalkozott, a Citi megszünteti lakossági üzletágát Magyarországon, az ügyfelek az Erstéhez kerülnek. A bank most ezt a folyamatot részletezte.
A Citibank Europe a napokban megállapodást írt alá az Erste Bank Hungary Zrt.-vel a Citibank magyarországi lakossági üzletágának értékesítéséről.
Az értékesítés magában foglalja a Citibank
- lakossági betéti- és befektetési-,
- személyi hitel-,
- hitelkártya,
- valamint a mikrovállalatokat kiszolgáló (CitiBusiness) üzletágait,
továbbá a lakossági üzletág alkalmazottainak átvételét is.
A tranzakció hatósági jóváhagyáshoz kötött, amely előreláthatólag 2015 végén esedékes.
Levelet kaptam lájf
A bank csütörtökön levelet küldött ügyfeleinek. Ebben a tájékoztatóban azt írták, hogy
Minden Citibank ügyfélkapcsolati csatornájuk továbbra is elérhető.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Fiókhálózatuk, CitiPhone telefonos ügyfélszolgálatuk, Citibank Online és Citibank Mobilbank csatornáik zavartalanul működnek tovább a szokásos ügymenet szerint. Minden Citibank termék, szolgáltatás és Citi Forint-gyűjtő programjuk továbbra is változatlan formában elérhető.
Az üzleti folyamatokat és az ügyfélkiszolgálást is ezzel egy időben veszi át az Erste Bank.
Hozzáteszik: az üzletmenet a megszokott módon folytatódik, beleértve az ügyfélszerzési tevékenységeket, valamint a termékek és szolgáltatások értékesítését.
A levél kiemeli, hogy az ügyfeleknek jelenleg semmit nem kell tenniük. Az esetleges teendőkről mindenkit előre értesítenek majd.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








