Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Pénz- és okirat-hamisító bűnszervezetet számolt fel a rendőrség; a három magyar elkövetőt a fővárosban vették őrizetbe - olvasható a rendőrség honlapjára pénteken feltett közleményben.
A közlemény szerint a gyanúsítottak 2009 óta állítottak elő és hoztak forgalomba hamis 10 ezer forintos bankjegyeket, amelyekből a Magyar Nemzeti Bank több mint 36 millió forint értékben vont ki a forgalomból.
A nyomozás adatai szerint a hamis bankjegyeket az egyik gyanúsított vidéki házában nyomdatechnikai úton állították elő. A rendőrök megtalálták és lefoglalták a hamisításhoz használt eszközöket, nyomdai gépeket és a gyártáshoz előkészített A4-es papírlapokat, amelyek már tartalmazták a bankjegyek vízjel- és biztonságiszál-imitációját is.
Megjegyezték azt is, hogy a hamis bankjegyek - amelyek az ország egész területén nagy számban forgalomba kerültek - az utóbbi időszak egyik legjobb hamisítványának tekinthetők, és az állampolgárok megtévesztésére határozottan alkalmasak voltak. A bankjegyek mellett többrendbeli közokirat-hamisítást is elkövettek: nyelvvizsga-bizonyítványokat, érettségi bizonyítványokat, valamint diplomákat készítettek.
A büntetőeljárás keretében a nyomozó hatóság a készítők mellett a hamis közokiratokat felhasználó személyeket is eljárás alá vonta - fűzték hozzá.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


