Érzékelhető elmozdulás figyelhető meg a magyarok öngondoskodási attitűdjében - állapítja meg friss körképében az Union Biztosító. A személyijövedelemadó-változásnak, valamint a magán-nyugdíjpénztári rendszer átalakulásának köszönhetően a lakosság körében ismét "divatba jöttek" a hosszú távú megtakarítások. További impulzust adhat a folyamatnak a magánnyugdíj-pénztári reálhozam következő hónapokban várható kifizetése. A tendencia egyik fő haszonélvezője a megtakarítási célú életbiztosítás lehet.
A megtakarítási célú életbiztosítás lehet a következő évek egyik öngondoskodási slágerterméke - állítja az Union. A biztosító úgy látja, hogy a személyijövedelemadó-változásnak, valamint a magán-nyugdíjpénztári rendszer átalakulásának köszönhetően komoly változás történt a magyarok öngondoskodási attitűdjében: a hosszú távú megtakarítások ismét "divatba jöttek". Fejlődni van is hova, hiszen a Magyar Nemzeti Bank legfrissebb statisztikái szerint a lakosság nettó pénzügyi vagyonában az életbiztosítási díjtartalék - a maga 1600 milliárd forintos értékével - mindössze 10 százalékos arányt képvisel.
Egyszeri impulzust adhat az idén az öngondoskodási célú termékeknek az állami nyugdíjrendszerbe visszatérőknek kifizetendő magán-nyugdíjpénztári reálhozam - vélekedik az Union Biztosító. A szakmai becslések által 80 ezer forintra tett egy főre jutó reálhozam, illetve a mintegy 3 millió visszatérő alapján ez az összeg nagyjából 240 milliárd forint lesz. Ez jelentős mértékű egyszeri forrásbeáramlást eredményezhet a hosszú távú megtakarítási célt szolgáló konstrukciókba, még akkor is, ha a reálhozamra szert tevők egy része valószínűleg azonnali fogyasztásra is költ belőle.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza