Október 30-án 20 magyarországi fiókját zárja be a Raiffeisen Bank. Több olyan egység is erre a sorsra jut, amelyet kevesebb, mint két éve nyitottak. Az ítélet meghozatalakor a jövőbeli üzleti potenciál mellett szerepet játszott a másik Raiffeisen-fiók közelsége is - írja a Napi.
A pénzintézet a gazdasági válság következményeként, a tulajdonos által megrendelt racionalizálási program keretében döntött a fiókbezárásról. A megszűnő egységeken túl a magyarországi hálózatnak 140 fiókja van, további szűkítés állítólag nincs napirenden. A bank minden érintett ügyfelét, aki a bezárásra ítélt fiókban számlát nyitott, nagyjából két hónappal korábban értesítette a változásról.
A bezárásra ítélt fiókok azon munkatársait, akiket nem tudnak más fiókban vagy területen alkalmazni, a törvényben előírtnál kedvezőbb feltételekkel bocsátják el. A korábban bejelentett 350 fős leépítés keretében a dolgozók egy részével múlt pénteken közölték, hogy számítanak-e a munkájukra. A mostani, második körben érintettekkel együtt 700 munkatársától köszön el a pénzintézet.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








