Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Példás gyorsasággal reagált az MKB az általunk írt cikkre, melyben azt vetettük fel, vajon mi történhetett a bankban, amiért furcsa nyelven írt leveleket küldözget a rendszerükben nem is regisztált e-mail címekre. Jó nyomon jártunk: az MKB-t támadás érte. Kár nem esett, az elkövetők valószníűleg nem magyarok voltak.
Villámgyorsan megérkezett a megoldás a felvetésünkre, vajon mi történt az MKB oldalaival, hogy majdnem magyar nyelvű üzeneteket küldözget teljesen magyar helyett. Az MKB hivatalos levele szerint:
"Ügyfél-azonosítók megszerzésére irányuló adathalász (más néven phishing) támadáskísérlet érte az MKB Bankot, amelyet a pénzintézet sikeresen kezelt. Így az incidensből sem az ügyfeleknek, sem a banknak nem származott kára - tudtuk meg az MKB Bank sajtóosztályán. Az esetről időben és részletesen tájékoztatták ügyfeleiket annak érdekében, hogy az esetleges jövőbeni kísérletek se okozhassanak nekik semmilyen kárt vagy kellemetlenséget.
Amennyiben az ügyfelek szem előtt tartanak két fontos tényt, az efféle próbálkozások kudarcra vannak ítélve:
- a bankok sosem kérnek ügyfeleiktől bizalmas, személyes, illetve azonosításra alkalmas adatokat, mint például jelszavakat, PIN kódokat sem telefonon, sem e-mailben;
- ilyen adatokat soha senkinek ne adjunk meg; a "kíváncsiskodó" megkereséseket gondolkodás nélkül és azonnal vissza kell utasítani, a kísérletről pedig érdemes haladéktalanul értesíteni a bank ügyfélszolgálatát."
Csák Csongor, az MKB sajtósa elmondta: a támadók valószínűleg nem magyarok, legalábbis a levél nyelvezetéből erre lehet következtetni. A cég ilyenkor hivatalból feljelentést tesz, ám miután feltehetően nem magyarországi elkövetőkről van szó, akadályokba ütközhet a nyomozás. A levél pedig a támadók tevékenyekedésének eredménye, vagyis egyszerű spam, annak semmi köze az MKB rendszerében regisztált e-mail címekhez.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


