Manapság már mindenben státusz-szimbólumokat találhatunk, a kocsiktól kezdve az ékszereken át egészen a leginkább különös tárgyakig. Manapság már egy nagyon drága csokoládé is lehet presztízs-értékű, pláne, ha az éppen a világ legdrágábbja, méghozzá Libanonból.
A libanoni Patchi csokoládégyár nem is olyan régen dobta piacra a világon legborsosabb árúnak számító doboz csokoládét, nem titkoltan a luxus-szegmenst megcélozva. Természetesnek vehető, hogy a csomagolás kulcsfontosságú az értékesítés szempontjából, ebben az esetben nem aprózták el.
A csomagolásért felelős tervezők igencsak kitettek magukért, a doboz bőrrel van borítva, melyet kiváló minőségű indiai és kínai selyemmel hímeztek ki. A dobozt kinyitva a műértő csokoládéfogyasztók, illetve vásárlók 49 darab, kézzel csomagolt csokoládét találnak, szarvasbőrben, arany és platina elválasztókkal.
Ha mindez még nem volna elég, minden egyes csokoládédarabot 24 karátos arany-virágokkal és Swarovsky kristályokkal díszítettek, vagy pedig kézzel készített miniatűr selyemrózsákkal. A dobozon belül található egy aranyozott tábla is, melyet névre szólóan lehet gravíroztatni.
A londoni Harrodsban is kapható ilyen csokoládé, melynek darabja 5000 fontba (1,6 millió forintba) kerül.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








