A Szerencsejáték Zrt. szerint a várakozásokon felül teljesített az áprilisban elindított internetes sportfogadási játék, a Tippmax. Az on-line sportfogadásokból származó bevételek korábban a cég bevételeinek 2 %-át tették ki, jelenleg pedig eléri az összbevétel 10%-át. A bevezetés előtt aggódtak, hogy a fogadók nem szívesen adják majd meg a bankszámlaszámukat, de a játékosok többsége már tisztában van azzal, hogy csupán a számlaszámmal nem lehet pénzt lehívni a bankból - írja a Napi Gazdaság.
Az on-line sportfogadásokból származó bevételek átlagosan 300 millió forint körül alakulnak hetente, de a nagy sportesemények idején elérik a heti egymilliárd forintot is. A társaság minden páros évben kiemelkedő bevételekre számíthat.
A fogadók 1947-től totózhatnak, 1997-ben pedig elindult a Tippmix is, ahol a nyereményünk már nem függött a többi játékos eredményétől. A Tippmix két éve interneten is játszható, de az idén áprilisban elindított Tippmax és a kapcsolódó adóteher megszüntetése hozta meg az igazi áttörést.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








