Megdőlt a legdrágább pezsgő még 2005-ben felállított rekordja, az új trónörökös a szűk kínálatra alapoz, vagyis csupán limitált mennyiségben és országban dobja piacra az egyébként is különleges pezsgőket.
A világ legdrágább pezsgője címet a limitált kibocsátású 12 üveges Perrier-Jouet doboz birtokolhatja, ára ugyanis 50 000 euro (13 millió forint), míg egy egyéni palack ára 4166 euro (1,1 millió forint).
A pezsgőből csak válogatott közönség részesülhet, már amennyiben hajlandó kifizetni a palack, vagy a doboz igencsak borsos árát. A pezsgőt csupán az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában, Japánban, Kínában, Oroszországban, Svájcban és Franciaországban dobják piacra. A nedű iránt vélhetően a luxuscikkekre szomjazó gazdagok versengenek, azonban az sem zárható ki, hogy néhány gyűjtő is vásárol belőle, hiszen később még sokkal többet is érhet egy-egy speciális üveg.
Perrier Olivier Cavil a Perrier-Jouet kommunikációs igazgatója úgy nyilatkozott, a világon körülbelül 100 embernek lesz majd lehetősége személyessé tennie a luxus-pezsgőt. Az egyéniség azt a lehetőséget rejti, hogy a vevőnek el kell látogatnia Epernay-be, Kelet-Franciaországba, hogy találkozzon a pincemesterrel, Herve Deschamps-pal, és személyesen hozzáadhassa a pezsgőhöz a likőrt, ezzel elvégezve az utolsó simításokat a pezsgőn.
Az előző rekordot egyébként egy szintén limitált kiadású Dom Perignon tartotta, melynek 3 literes palackját 2005-ben 12 ezer euróért (3,1 millió forintért) árulták. A pezsgők piaca közben szárnyal, 2006-hoz képest tavaly 7,3 százalékkal több üveget, 150 millió darabot exportáltak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború