Együttműködést tervez a bécsi Liechtenstein Múzeum Európa vezető műkereskedőivel és aukciós-házaival. Az utóbbi időben az adóbotrányok miatt a címlapon szereplő mini-állam uralkodóházának műgyűjteményét bemutató múzeum a látogatók számát szeretné növelni, valamint üzleti előnyöket is remél az együttműködéstől - írja a Világgazdaság.
A résztvevők 50 ezer eurós díjat fizetnének évente a patinás intézménynek. A kereskedőknek ez aprópénz, azért, hogy közelebb kerüljenek a kelet-európai, elsősorban orosz műgyűjtőkhöz. Az ötletgazda múzeumigazgató szerint a partnereknek fontos üzleti lehetőségeket tartogat az együttműködés. A múzeum látogatottsága rendkívül alacsony, a - költségcsökkentő - heti egy alkalommal történő nyitva tartás helyett így új megoldást kellett találni.
A szponzoráció iránt már most magas az érdeklődés, olyan vezető cégek állnak sorban, mint a Christie's, a St. Lucas vagy a Sotheby's. A tervek szerint a műkincsvásárokon kis számú, ám annál rangosabb kereskedő állítana ki. Év végén útjára indítják az "Ezt gyűjtik az oroszok" szlogennel reklámozott projektet, melyen a 25 legnagyobb - névtelenségbe burkolózó - műgyűjtő kincseiből rendeznek kiállítást. Az eseményt az LGT-bank szponzorálja, annak reményében, hogy ezzel a rendezvénnyel közelebb kerülhet az orosz milliomosokhoz.
A hercegi család az elmúlt negyven évben mintegy 500 műtárgyat vásárolt, az ő folyamatos gyűjtőkedve is hatással lehet a műkincspiaci szereplők együttműködésére. Az igazgató bízik abban, hogy a szponzori bevételekből fenntartható a jelenlegi nyitvatartási rend és az új lehetőségeknek köszönhetően a turisták is egyre nagyobb számban keresik majd fel a múzeumot.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bemutatták a speciális, hadseregeknek szánt robotkutyát
- Bóka János az Arénában: igazodás vagy újraegyesítés, ez az unió nagy kérdése
- Megtámadták a Párbeszéd három aláírásgyűjtő standját, feljelentést tettek
- Közel 40 méterrel szárnyalta túl a síugrás világcsúcsát az olimpiai bajnok
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon