Együttműködést tervez a bécsi Liechtenstein Múzeum Európa vezető műkereskedőivel és aukciós-házaival. Az utóbbi időben az adóbotrányok miatt a címlapon szereplő mini-állam uralkodóházának műgyűjteményét bemutató múzeum a látogatók számát szeretné növelni, valamint üzleti előnyöket is remél az együttműködéstől - írja a Világgazdaság.
A résztvevők 50 ezer eurós díjat fizetnének évente a patinás intézménynek. A kereskedőknek ez aprópénz, azért, hogy közelebb kerüljenek a kelet-európai, elsősorban orosz műgyűjtőkhöz. Az ötletgazda múzeumigazgató szerint a partnereknek fontos üzleti lehetőségeket tartogat az együttműködés. A múzeum látogatottsága rendkívül alacsony, a - költségcsökkentő - heti egy alkalommal történő nyitva tartás helyett így új megoldást kellett találni.
A szponzoráció iránt már most magas az érdeklődés, olyan vezető cégek állnak sorban, mint a Christie's, a St. Lucas vagy a Sotheby's. A tervek szerint a műkincsvásárokon kis számú, ám annál rangosabb kereskedő állítana ki. Év végén útjára indítják az "Ezt gyűjtik az oroszok" szlogennel reklámozott projektet, melyen a 25 legnagyobb - névtelenségbe burkolózó - műgyűjtő kincseiből rendeznek kiállítást. Az eseményt az LGT-bank szponzorálja, annak reményében, hogy ezzel a rendezvénnyel közelebb kerülhet az orosz milliomosokhoz.
A hercegi család az elmúlt negyven évben mintegy 500 műtárgyat vásárolt, az ő folyamatos gyűjtőkedve is hatással lehet a műkincspiaci szereplők együttműködésére. Az igazgató bízik abban, hogy a szponzori bevételekből fenntartható a jelenlegi nyitvatartási rend és az új lehetőségeknek köszönhetően a turisták is egyre nagyobb számban keresik majd fel a múzeumot.
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








