Mindenkiből lehet bélyeg... A napokban adtunk hírt a postai szolgáltatások liberalizálásáról, vagyis arról, hogy nem sokára megnyílik a piac a külföldi szolgáltatók számára is. Ezek után "posta legyen a talpán", ami meg tudja tartani a jelenlegi piaci részesedését. Ráadásul a technika fejlődésével egyre kevesebben írnak hagyományos levelet, ma már inkább az e-mail a nyerő. Az extrákra és a levélírók megtartására már eddig is voltak próbálkozások. Nézzük meg mivel próbálkoznak a posták itthon és külföldön...
Személyes bélyegek
Itthon az eddig bevezetett legnagyobb bevételt hozó próbálkozás a személyes bélyegek gyártása volt. Ez egy kombinált bélyeg, amin az eredeti kép mellett van hely a fényképünk elhelyezésére is, így már a bélyegről is mi nézhetünk vissza a rokonokra, barátokra.
A képet nyomdában teszik rá a bélyegre, ami azért kicsit több pénzbe kerül mint egy sima bélyeg előállítása, de úgy tűnik megéri. A megvásárolható legkisebb mennyiség "saját magunkból" egy bélyegív, ami egyforma méretű bélyegeket tartalmaz, és a kép is mindegyiken ugyanaz.
A bélyegekre nem csak portrékat tudnak nyomtatni, mérettől függően ugyan, de lehet csoportkép is, vagy akár egy kedvenc tárgy, de vállalkozásoknak is lehetősége van a céglogóval, vagy reklámüzenettel ellátott bélyegek rendelésére. A bélyegívek árai 1 600 és 3 600 forint között mozognak, mérettől, és darabszámtól függően, egy-egy ív állhat 10, 20, vagy akár 35 bélyegből is.
A gyártás rendelés alapján működik, lehet személyesen a postákon, levélben, de akár interneten keresztül is, csak egy megrendelőlapot kell hozzá kitölteni. Ha megkaptuk a bélyeget, onnantól kezdve azt ráragaszthatjuk levélre, vagy képeslapra is.
Magyarország a hatodik
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Magyar Posta Rt. a személyes bélyeget hatodikként vezette be a világon. Elsőként Ausztria rendelkezett ilyen szolgáltatással, majd az angolok, és a belgák követték. Itthon 2004 augusztus 12.-e óta lehet elérni ezt a különlegességet. Még ebben az évben a bélyegeladások 36 százalékkal bővültek, amiben lényeges szerepe volt az akcióknak, az értékesítési tevékenység erősítésének, de leginkább a személyes bélyeg bevezetésének.
2005-ben az értékesítési eredmények javulása ellenére az előfizetők száma nem változott jelentősen, a személyes bélyegek viszont húzóágazattá váltak az értékesítésen belül, 35 százalékos bevétel növekedést produkáltak a bélyegek terén.
A 2006-os eladások még ennél is jobban sikerültek, összesen 1,4 milliárd forint értékben adott el bélyeget a Magyar Posta. A tervek szerint pedig már nem csak a hazai piac meghódítása a cél, az elkövetkező években az elsődleges a külföldi piacokra való belépés, valamint a termék- és szolgáltatásfejlesztés lesz.
Újítások külföldön...
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Koronavírus - stagnál az örökítőanyag koncentrációja a szennyvízben
- Donald Trump „nagyszerű barátnak” tartja Andrzej Dudát – New Yokrban egyeztettek
- Ha van robogója, akkor erre érdemes odafigyelni!
- Vezető kutató: ennyire vegyes a kép Európában a gázai konfliktussal kapcsolatban
- Magosz: újabb aszály fenyeget, azonnali megoldás kell
- Bajnokok Ligája - a Bayern vezetőedzője a Wembleyben zárná a szezont