Luxusmárkát eladni kihívás, ez a kategória ugyanis nem egy természetesen felébredő igény kielégítését célozza meg. A cégek az akadályok leküzdésére előszeretettel választanak exkluzív környezetet, ráadásul egyre többen jelennek meg hazánkban - írja a Napi.
A luxuscikkek árusítására a budapesti belváros Vörösmarty tér felé eső része vagy az Andrássy út tűnik a legmegfelelőbbnek. A magyar piacon elsőként, 2005-ben megjelenő úri szabó, Ermenegildo Zegna tapasztalatai szerint az Andrássy út elején található üzletben a vásárlók mintegy 85%-át a magyarok teszik ki.
Egybevág a nemzetközi tapasztalatokkal, hogy ha valahol megjelenik egy híres luxusmárka, az maga után vonzza a többieket: 2006 áprilisában meg is érkezett az Operaház mellé a Louis Vuitton, ősszel pedig egy patinás budai villában megnyílt a World of Luxury. Utóbbi egyedi koncepciót választott: a villa egy-egy szobájában külön-külön mutatják be a Wellendorff ékszereket, a Jaquet Droz órákat, a Robbe & Berking ezüst evőeszközöket, a Fürstenberg és Sieger porcelánokat és a Bogner ruhákat.
A tapasztalatok szerint hazánkban elsősorban a középkategóriás termékek a népszerűek: az Omega órák, a Max Mara vagy a Hugo Boss ruházat, a valódi felső kategóriás luxusmárkák, a Wellendorff vagy a Salvatore Ferragamo egyelőre kevésbé ismertek. A World of Luxury esetében a vásárlók többsége ugyan magyar, értékben azonban a külföldiek viszik a prímet.
Hazánkban a legfiatalabb luxusmárka az Escada, mely mindössze fél éve jelent meg, a forgalmat illetően azonban a várakozásokat felülmúlva teljesített eddig.
Komoly pénzeső szakad rengeteg magyarra a héten: súlyos tízmilliárdokat kénytelen kifizetni az állam
A héten várhatóan nagyjából 200 milliárd forintnyi hozamot fog kifizetni az állam a Prémium Magyar Állampapírban megtakarítóknak.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Korányi G. Tamás az osztalékfizetésekről: a legtöbb részvényes dörzsölheti a tenyerét
- Keresik a Szépművészeti új igazgatóját
- Tanúskodni hívták Joe Bident
- Újfajta, félelmetes fegyvert tesztelhet élesben Oroszország
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás