Csillogás, pompa, exkluzivitás. A luxustermékek piaca rendkívül vonzó befektetési célponttá vált, hiszen a szakemberek véleménye szerint óriási növekedési potenciált tartogat. A stabil nyugat-európai és amerikai luxustermékeket vásárlók köréhez folyamatosan csatlakoznak a feltörekvő piacok újmilliomos rétegei is Oroszországból, Kínából, Indiából. Az Aviva Életbiztosító lehetővé teszi, hogy ügyfelei is részesei legyenek a luxuscikkek világának, amelynek méretét 80-100 milliárd dollárosra becsülik a szakemberek.
Az Aviva Luxus Részvényportfólióját a Credit Suisse Asset Management alapkezelő menedzseli, mely diverzifikációs céllal több mint 10 országban, 100 társaságba fektet be, hogy növelje a befektetés biztonságát. A Luxus Részvényportfólión keresztül bárki részesedést szerezhet a Harley Davidson, a Cristian Dior vagy akár a Ferrari birodalomban. A portfólió 53%-át a következő tíz, világszerte ismert topvállalat alkotja: LVMH Moët Henessy - Louis Vuitton, Richemont, Clarins, Tod's, Bulgari, Hermés, Hilton Hotels, Porsche, Christian Dior, Polo Ralph Lauren.
A portfólió stratégiája elsősorban a gyarapodó számú és tehetős tömegek által generált luxusszektorok növekedési ütemének kihasználása. Az iparágon belüli nyereség rendkívül magas, hiszen a legnagyobb luxusmárkák magas árakat szabnak. A szektoron belüli verseny alapja a design, a minőség, a márkák presztízse és nem az árazás.
Az Aviva a magas kockázatvállalási hajlandósággal rendelkező ügyfeleinek ajánlja a Luxus Részvényportfóliót.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Egy hónapos eltolódás várható a Balatonnál az extrém időjárás miatt
- Újfajta táblákat láthatnak a sofőrök az autópályákon, nagyon kell rájuk figyelni
- Közeledik a nyárias meleg, lehet vágni a centit - mutatjuk, mikor érkezik
- Nyugdíjjogosultság – így lehet szolgálati időt vásárolni
- Hajmeresztő videó: egy furgonos úgy vélte, vele van az erő
- Kiderült, mikor nyitja első magyarországi üzletét a Primark