Tömegesen hagyják ott a bankot az ügyfelek - "Nagyon elégedettek vagyunk az eredményekkel..."

Pénzcentrum
2007. július 11. 13:00

A First Direct internetes bank a közelmúltban valóságos ügyfélelvándorlással szembesült, melyet a pénzintézet azon üzletpolitikai döntése váltott ki, hogy egyes ügyfeleivel havi számlavezetési díjat készül fizettetni.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

Az e-bankok úttörőjeként a First Direct azokkal fizettet havidíjat, akiknek egyenlege nem éri el az 1500 fontot vagy a folyószámlán kívül semmilyen más banki szolgáltatást nem vesznek igénybe.

A lépés becslések szerint a bank 1,3 milliós ügyfélköréből mintegy 195 ezer ember érint, akik közül a februári változás óta kb. 20 ezren hagyták el a pénzintézetet.

A First Direct a jelentős üzletpolitikai döntést az alvó számlák kérdésének kezelésére hozta, az eredményekkel pedig szóvivőjük szerint semmiféle probléma nincs: "Nagyon elégedettek vagyunk az eredményekkel. Számos ügyfelünk döntött úgy, hogy több szolgáltatást vesz igénybe az ingyenes számlavezetés megtartása érdekében és egyre többen vallják főbankjuknak a First Directet."

A bank korábban nyilvánosságra hozott száma szerint mintegy 40 ezer olyan számlát kezel, melyeken legalább 3 hónapja nem hajtottak végre semmilyen műveletet és több mint 250 ezer olyan számla akad, amin havi szinten 10-nél kevesebb tranzakció bonyolódik.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. október 28. csütörtök
Simon, Szimonetta
43. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?