Akciós, mégis mindig van...akik továbbra is lekötött betétben látják a jövőt, azok számára érdemes lehet a szokásos havi körképünk mellett az akciós ajánlatokat is végigböngészni. Olvasóinknak igyekszünk segítséget nyújtani az alábbi táblázat segítségével, hogy könnyebb legyen rátalálni arra a bankra, mely a legjobban megfelel az egyedi igényeknek.
Mindent összevetve elmondható, hogy az akciós ajánlatok többsége 2 hónapra szól, akad azonban a piacon 1 hónapos, de akár 2 éves konstrukció is.
Az akció sokszor különböző feltételekhez kötött, a legtöbbször ugyanis arra hivatott, hogy ügyfeleket szerezzen a banknak, valahol nyíltan a konkurens pénzintézetektől történő átcsábítással.
Mielőtt bármibe beleugranánk, nem árt utánanézni, hogy a feltételként megjelölt kötelezettségek teljesítése mennyibe is fog kerülni nekünk. (Adhatják ugyan az akció keretében ingyen a bankkártyát és lehet olcsó a számlavezetési díj, de nem árt azért megkérdezni, hogy az első akciós év után hogyan módosulnak a díjtételek. Kivéve persze, ha valaki gyakran vált bankot...)

-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








