Ha jól ismered a KRESZ-szabályokat és a téli autózásra vonatkozó ajánlásokat, ha tudod, mire való a hólánc vagy a téli gumi, ne maradj le a...
Kvíz: Ma van a Nutella világnapja! Szereted a Nutellát, gyakran vásárlod? Mutasd, mit tudsz róla!
Világszerte rengetegen imádják a Nutellát, így nem csoda, hogy világnapja is van, amit február 5-én tartanak a rajongók. Hihetetlen, de az édesség 2014-ben ünnepelte az 50. születésnapját, eme jeles alkalmából péládul az olasz posta bélyeget is kiadott a tiszteletére. Kevesen tudják, bár mogyorókrémről beszélünk, egy üveg Nutella mindössze 13 százalékban áll mogyoróból, ez nagyjából 52 szemet jelent. Az eredeti Nutella receptje még kb. 71,5 százalék mogyorópépet és 19,5 százalék csokoládét tartalmazott. Mikor hagyta el az első Nutella-üveg a gyárat? Mi volt az első neve a Nutellának? Erre és még több kérdésre is választ kaphatsz, ha kitöltöd a Pénzcentrum mai kvízét.
Kvíz: Ma van a Nutella világnapja! Mutasd, mit tudsz a híres olasz termékről
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








