A tojás az egyik leggyakrabban használt alapélelmiszer, mégis sokan hibáznak a tárolásával és felhasználásával kapcsolatban.
A vidéki és a fővárosi regionális cégeknél is kevés az autóbuszvezető. Bőven negyven év felett van az átlagéletkor és a fluktuáció jelentős, több társaságnál is tavaly 10 százalék körül volt - írja a Világgazdaság.
A járművezetői szakmában az utóbbi években országos szinten is fokozódik a létszámhiány, ami az autóbusz-vezetők fluktuációjában is nyomon követhető. Komoly gondot jelent az is, hogy elöregedett a szakma: a BKV autóbusz-vezetőinek átlagéletkora például 46, a Debreceni Közlekedési (DKV) Zrt.-nél 47, a Volánbusznál 46,7 év.
A társaságoknál igyekeznek minél több eszközt bevetni a dolgozók megtartásáért. A DKV-nál például a munkavállalók éves bruttó 250 ezer forintot meghaladó cafeteriajuttatásban részesülnek, e mellett dolgozóiknak és családtagjaiknak szabadjegyet adnak. A járművezetők átlagos havi bruttó bére idén várhatóan 230 ezer, üzemanyag-megtakarítással 245 ezer forint lesz.
A Volánbusz autóbusz-vezetőinek átlagbére tavaly bruttó havi 264 ezer forint volt, teljes munkaidő esetén ehhez még havi bruttó csaknem 41 ezer forint cafeteria társult, és itt is különböző ösztönzőkkel - például törzsgárda-kitüntetéssel, kedvezményes üdülési lehetőséggel, szükség esetén munkásszállással - igyekeznek megtartani munkavállalóikat.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








