A repülés jövőjét alapjaiban formálhatja át a hidrogénmeghajtás: tisztább működést ígér, ugyanakkor komoly mérnöki és infrastrukturális kihívásokat is felvet.
Hatodára csökkentette új pilótái típusképzési díját a Ryanair - írja a Reuters tudósítására hivatkozva az Index. Maga az alap pilótaiskola egyébként ettől teljesen független költség.
Eddig 29,5 ezer fontért (10,3 millió forintért) vehettek részt az új pilóták a típusképzésen (Boeing 737 típusvizsga; a Ryanairnek értelemszerűen ilyen repülői vannak), most ezt levitték ötezer euróra (1,8 millió forintra). Maga az alap pilótaiskola egyébként ettől teljesen független költség, és nagyjából 80 ezer font (28,3 millió forint) körül van arrafelé az ilyen irányú képzés díja.
Emellett a Ryanair vett hét új szimulátort, és megpróbálja újraépíteni a kapcsolatait a pilótaiskolákkal. A cég egyik szakszervezetének korábbi közlése szerint ugyanis komoly gondot okoz, hogy "a pilóták tömött sorokban hagyják el a Ryanairt, mert csaknem valamennyi légitársaság jobb munkafeltételeket kínál".
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








