Év végén sok cégnél előkerül az év végi jutalmazás, bónuszok, prémiumok, ajándékok kérdése. A tavalyi évhez képest a cégek átlagosan 10 százalékkal több ajándék utalványt adnak - derül ki a Sodexo Pass év végi felméréséből.
Sok munkavállaló fejében az év vége összekötődik az éves jutalmak kifizetésével, valamint a karácsonyi ajándékok kiosztásával. Az év végi jutalmazás egyik kedvelt formája az ajándék utalvány, amely a jelenlegi jogszabályok szerint évente három alkalommal a minimálbér 10 százalékáig, azaz idén 7 150 forintig még adó- és járulékmentesen adható. A Sodexo Pass, Magyarország piacvezető utalványforgalmazója szerint idén már több cég bátrabban bánik az év végi jutalmakkal, és átlagosan 10 százalékkal magasabb összeget adnak dolgozóiknak, legalábbis ami az utalványokat illeti. A magasabb juttatási összeg mellett idén 8 százalékkal több cég döntött úgy, hogy ezt a juttatási formát választja. A növekedést az adómentesség megszűnése is eredményezhette, hiszen az idén még adómentes ajándék utalványt jövőre 97,89 %-os adóteher sújtja.
Az átlagnál magasabb arányú a változás 100 - 500 főt foglalkoztató cégek körében, ahol december elejéig majd 20 %-kal több utalvány fogyott a tavalyi évhez képest, ami közel 12 %-kal több munkáltató összeredménye. A kisebb létszámú cégeknél csupán 2,6 %-os ez a növekedés, mindazok ellenére, hogy a felmérés szerint idén 3 %-kal kevesebb cég gondolta úgy, hogy élni fog ezzel a juttatási formával. Az 500 főnél is magasabb létszámú cégeknél ez utóbbi arány már eléri a 15 %-ot, amely azonban a juttatás értékében csupán 2,8 %-os emelkedést eredményez.
Az ajándék utalvány igen közkedvelt a felhasználók körében is, mivel szinte mindenre, az élelmiszertől kezdve, a ruházaton át, a műszaki cikkekig elkölthető. Ennek megfelelőn az alkalmazottak saját igényeik szerint dönthetik el, hogy milyen terméket vásárolnak az utalvánnyal. A Sodexo Pass folyamatosan bővülő, Magyarországon legnagyobb, több mint 43 000 üzletből álló ajándék utalvány elfogadóhely hálózata a biztosíték arra, hogy mindenki a számára legmegfelelőbb boltot válassza.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
-
Videó: bejutottunk a Telekom irányítási központjába: itt biztosítják, hogy viharban is legyen net
A hét minden napján, a nap 24 órájában felügyelik a Telekom teljes hálózatát és összes szolgáltatását.
-
Winelovers Grand: a borkedvelők paradicsoma (x)
A Winelovers Grand az év első borfesztiválja; Április 1-jén a borok kerülnek a középpontba a Corinthia Budapest impozáns termeiben, és ez nem áprilisi tréfa!
-
Menedzserek a társadalomért - Fókuszban a Jövő! konferencia (x)
MENEDZSERSZÖVETSÉG - HATÉKONY VÁLLALATVEZETÉS a sikeres jövőért!
- Véget ért a "jó világ" a római Pantheonban
- Magyarország idén hozzájuthat az uniós helyreállítási forrásokhoz - a nap hírei
- Légierejük egyesítését tervezik az észak-európai államok
- Halálos dráma egy burgenlandi csarnoktetőn, 7 métert zuhant a magyar munkás
- BKK: több kerületben javulhatnak a kerékpáros- és gyalogosközlekedés feltételei
- Thomas Tuchelnek eddig külföldön jobban ment, mint Németországban
Fenntartható élelmiszergyártás – Ez a jövő befektetése?
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


