A bankok továbbra is akciókkal próbálják magukhoz csalogatni a lakáshitel-igénylőket: így mindazok, akik ki tudják izzadni a belépőt, jutalmul kaphatnak könyvutalványt vagy épp pár ezret a nyugdíjalapba. A pénzintézeteknek minden fifikára szükségük van, hogy elhitessék náluk a legjobb lakáshitelt felvenni, mert most már köztudott, hogy szeptemberben harmadannyi lakáscélú kölcsönt vettek fel a háztartások, mint a válság előtt.
Nem megy a hitel
Míg a válság előtt akár 70-80 milliárd forint volt a felvett hitelek összege, addig szeptemberben ez alig érte el a 24 milliárd forintot. A Magyar Nemzeti Bank elemzése szerint ennek egyik fő oka a forinthitelek állami támogatásának felfüggesztése. A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) kimutatása is ezt támasztja alá: szerintük is jelentősen visszaesett az engedélyezett és a folyósított lakáscélú hitelek száma és összege is 2009. első félévben. Az elmúlt években megszokott - a hitelek számában és az állomány összegében tapasztalható - növekedés után a 2008. végi adatokhoz képest stagnálás figyelhető meg. - állapította meg a KSH.
Ha kiváncsi a bankok ügyfélcsalogató praktikáira, kattintson ide a folytatáshoz.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








