A fokozódó megrendelések hatására visszatér a kétműszakos termelésre és körülbelül 100 fővel növeli a foglalkoztatottak számát a különböző elektronikai termékek, köztük saját márkás televíziók gyártásával foglalkozó osztrák Robust Plastics GmbH magyar cége - írja Napi Gazdaság.
Weisz Szilvia, a győri székhelyű Robust Electronics Hungary Kft. gazdasági vezetője elmondta, hogy ezzel párhuzamosan egy több mint 30 millió forintos fejlesztési program megvalósításáról is döntés született a bécsi székhelyű anyavállalatnál. Ennek keretében további technikai és technológiai beruházásokat hajtanak végre a kizárólag exportra termelő cégnél.
Az ügyvezető szerint az elmúlt hónapokban sokat javult a helyzet azt követően, hogy már tavaly nyár végén elkezdett visszaesni a rendelésállomány, majd elvesztették egyik legnagyobb vevőjüket. Októberben közel a dolgozók felét, közel 100 embert el kellett küldeni, de tavasszal egy új, meghatározó üzleti partnerre sikerült szert tenni, így mától a győri üzemben elkezdődött a Full HD televíziók gyártása.
A Robust egy 1,5 millió eurós beruházást követően 3 évvel ezelőtt telepítette magyar cégéhez a set top boxok, valamint a Minerva márkájú LCD-televíziók gyártását. A döntően a luxuskategóriába tartozó készülékeket kizárólag nyugat-európai szakboltokban forgalmazzák.
A kft. a közelmúltban még optimális esetben is mintegy 30 %-os termeléscsökkenéssel kalkulált, hiszen az első negyedév katasztrofális volt. Ma viszont úgy tűnik, elérhető a tavalyi 18 millió eurós nettó árbevétel, a mostani reményeket a várható karácsonyi keresletnövekedés is táplálja.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








