A fokozódó megrendelések hatására visszatér a kétműszakos termelésre és körülbelül 100 fővel növeli a foglalkoztatottak számát a különböző elektronikai termékek, köztük saját márkás televíziók gyártásával foglalkozó osztrák Robust Plastics GmbH magyar cége - írja Napi Gazdaság.
Weisz Szilvia, a győri székhelyű Robust Electronics Hungary Kft. gazdasági vezetője elmondta, hogy ezzel párhuzamosan egy több mint 30 millió forintos fejlesztési program megvalósításáról is döntés született a bécsi székhelyű anyavállalatnál. Ennek keretében további technikai és technológiai beruházásokat hajtanak végre a kizárólag exportra termelő cégnél.
Az ügyvezető szerint az elmúlt hónapokban sokat javult a helyzet azt követően, hogy már tavaly nyár végén elkezdett visszaesni a rendelésállomány, majd elvesztették egyik legnagyobb vevőjüket. Októberben közel a dolgozók felét, közel 100 embert el kellett küldeni, de tavasszal egy új, meghatározó üzleti partnerre sikerült szert tenni, így mától a győri üzemben elkezdődött a Full HD televíziók gyártása.
A Robust egy 1,5 millió eurós beruházást követően 3 évvel ezelőtt telepítette magyar cégéhez a set top boxok, valamint a Minerva márkájú LCD-televíziók gyártását. A döntően a luxuskategóriába tartozó készülékeket kizárólag nyugat-európai szakboltokban forgalmazzák.
A kft. a közelmúltban még optimális esetben is mintegy 30 %-os termeléscsökkenéssel kalkulált, hiszen az első negyedév katasztrofális volt. Ma viszont úgy tűnik, elérhető a tavalyi 18 millió eurós nettó árbevétel, a mostani reményeket a várható karácsonyi keresletnövekedés is táplálja.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát
- Már az idén milliárdos üzletté válhat a női élsport
- Újabb amerikai egyetemen tüntettek palesztinpárti diákok
- Lezárták az M7-est Balatonvilágosnál
- Újabb fordulat a német kémbotrányban: már egy EP-képviselő ellen is nyomoznak
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján