Évente több száz magyar vág neki az óceánnak és vállal munkát luxushajókon, a válság miatt pedig úgy tűnik, még többen kapnak kedvet és látnak biztosabb megélhetést ebben a munkában. Nem véletlenül, hiszen nemcsak világot lehet látni, tapasztalatot szerezni, jól is lehet vele keresni. Igaz, ezért sokszor napi 12-15 órát kell dolgozni. Cikkünkben a hajós munka világába invitáljuk az olvasót.
A válság úgy látszik, nem szegi kedvét az amerikaiaknak, akik továbbra is örömmel vakációznak luxushajókon. Ez jó hír azoknak, akik hajón keresik a betevőjüket. Néhány hajós cégnél érezhető is, hogy csökkent a fluktuáció, sok dolgozó ugyanis inkább tovább marad és csak akkor tér haza, ha konszolidálódott a helyzet. Munka bőven akad, a hajós társaságok számára 1992 óta munkaerőt közvetítő GMN Hungary (korábban Cruise Aider) jelenleg a vendéglátás és szállodaipar valamennyi munkakörébe tud állást ajánlani. Jelentkezőkből sincs hiány, sőt, a válság miatt egyre többen látnak biztosabb megélhetést a hajós munkában.A cikk teljes szövegének olvasásához kattintson ide.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








