Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Évente több száz magyar vág neki az óceánnak és vállal munkát luxushajókon, a válság miatt pedig úgy tűnik, még többen kapnak kedvet és látnak biztosabb megélhetést ebben a munkában. Nem véletlenül, hiszen nemcsak világot lehet látni, tapasztalatot szerezni, jól is lehet vele keresni. Igaz, ezért sokszor napi 12-15 órát kell dolgozni. Cikkünkben a hajós munka világába invitáljuk az olvasót.
A válság úgy látszik, nem szegi kedvét az amerikaiaknak, akik továbbra is örömmel vakációznak luxushajókon. Ez jó hír azoknak, akik hajón keresik a betevőjüket. Néhány hajós cégnél érezhető is, hogy csökkent a fluktuáció, sok dolgozó ugyanis inkább tovább marad és csak akkor tér haza, ha konszolidálódott a helyzet. Munka bőven akad, a hajós társaságok számára 1992 óta munkaerőt közvetítő GMN Hungary (korábban Cruise Aider) jelenleg a vendéglátás és szállodaipar valamennyi munkakörébe tud állást ajánlani. Jelentkezőkből sincs hiány, sőt, a válság miatt egyre többen látnak biztosabb megélhetést a hajós munkában.A cikk teljes szövegének olvasásához kattintson ide.
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.