Az amerikai-kínai kereskedelmi feszültségek enyhülése ellenére a kis vállalkozások továbbra is küzdenek a magas vámterhekkel.
A magyar közigazgatásban elsőként a Vám- és Pénzügyőrség biztosította ügyfelei számára a köztartozások bankkártyával történő kiegyenlítésének lehetőségét. Első lépésként a 2. számú, azaz az utasforgalmat ellenőrző Repülőtéri Vámhivatal négy szolgálati helyén nyílt meg a lehetőség a vámtartozás elektronikus úton történő megfizetésére.
Az ügyfélforgalom zökkenő mentesebbé tétele, ügyfeleink kényelme érdekében a Vám-és Pénzügyőrség jövőbeni tervei között szerepel az elektronikus vámfizetés feltételeinek országos szintű megteremtése.
Az elektronikus vámfizetés lényege, hogy az ügyfél a kiszabott vámtartozást, továbbá a nem közösségi adókat és díjakat egy összegben, egy tranzakcióval, a vámkezelés helyén, kényelmesen fizetheti meg.
A megvalósított rendszer előnyei, hogy gyors, kényelmes, készpénzkímélő, és az ügyfelet tranzakciós díj nem terheli, ugyanis a bankkártyás fizetéssel járó költségeket a Vám- és Pénzügyőrség viseli.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








