Az idén benyújtott csaknem 3,5 millió szja-bevallás több mint 90%-át feldolgozta már az APEH. A bevallások több mint 2%-át, 76 ezer elszámolást a határidő lejárta után adtak fel az adózók - írja a Napi.
Az önbevallók száma a kötelező munkáltatói elszámolás megszüntetése miatt több mint 1 millióval emelkedett, ez viszont nem vezetett a hibák számának növekedéséhez. Vélhetően annak is köszönhető mindez, hogy az idén már a bevallások háromnegyede az internetes kitöltőprogram segítségével készült.
Az elszámolások több mint 41%-ánál talált kisebb-nagyobb hibát az adóhatóság, ez azonban érdemi javulást jelent a tavalyi 48%-os arányhoz képest.
A múlt hét közepéig csaknem 90 milliárd forint szja-visszaigénylést utalt ki az adóhatóság közel 2 millió adózónak. Július végéig 3500 adózónál tartottak kiutalás előtti ellenőrzést és csaknem 80%-uknál bukkantak hibára, mely miatt 266,7 millió forint adókülönbözetet állapítottak meg.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








