A hurrikánok hatását kiszűrve is lassult az amerikai munkaerőkereslet bővülése - áll a Munkaügyi Hivatal mai jelentésében. A munkahelyek száma mindössze 56,000-rel nőtt októberben a szeptemberi 8,000-es csökkenés után. A övekedés a várakozásoktól (102,000) jóval elmaradt. A munkanélküliségi ráta 5%-ra csökkent a szeptemberi 5.1%-ról.
A foglalkoztatottság növekedés ellenére az adatok kedvezőtlenül értékelhetők, ugyanis "trend alatti" bővülést jelentenek. A természeti katasztrófák jelentős károkat okoztak, ugyanakkor az ezek által nem érintett régiókban is kedvezőtlen fejlemények mutatkoznak.
Az adatok feltehetően önmagukban nem változtatják meg az amerikai gazdaságról eddig fennálló képet, de a kamatemelési várakozásokban némi enyhülést okozhatnak. A piac viszonylag rövid időn belül további 50 bp-os kamatemelésre számít (jelenleg a ráta 4%-on áll).
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








