Más statisztikákkal összhangban a fogyasztói bizalom javulását mutatja a Michigan Egyetem által számolt fogyasztói bizalmi index is. A mutató júniusban 96 pontra emelekdett a májusi 86.9 pontról. Egy előzetes adat már volt júniusról, de az is "csak" 94.8 pontot tett ki. Az elemzők 94.5 pontot vártak.
A mutató az elmúlt időszakban jelentősen erősödött, a mostani érték január óta a legmagasabb. A kedvező vélekedések mögött érdemi szerepet játszhatnak a pozitív munkaerőpiaci változások.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








