A Pannonplast tegnapi profit warningja és vezetőváltása után Zoltán Csabával, a társaság tegnap kinevezett új vezérigazgatójával beszélgettünk a vezetőváltás indokairól, a társaságcsoport jövőjéről.
Zoltán Csaba megerősítette a vezetőváltás a közleményben hangsúlyozott indokait, kiemelve, hogy bár a rendkívüli eredményrontó tételek nem kapcsolódnak szorosan a társaság működéséhez, azonban ezek túl hirtelen az utolsó hetekben kerültek elő. Zoltán Csaba hibaként rótta fel, hogy a társaság 12 mill eurós klubhitelének meghosszabbítása egyre csúszott, a finanszírozás rendezése az új vezérigazgató első feladatai közé fog tartozni. Zoltán Csaba komoly mulasztásként értékeli, hogy a társaságcsoport reorganizációja lassan haladt, a szükséges változtatások nem történtek meg.
Az új stratégia kialakítása márciusra fejeződik be. Zoltán Csaba kiemelte, hogy a túl sok a holdingban lévő társaság, a jelenlegi 25%-os közvetett költség szintet mindenképpen le kell szorítani. Kérdésünkre az új vezérigazgató nem zárta ki, hogy a reorganizáció eredményeképpen eladásra kerülhet a 3 fő stratégia terület (fröccstechnológia, csomagolóanyag, PannonPipe) egyike.
A korábbinál aktívabb reorganizáció eredményeképpen igaz, hogy 2004 nem a növekedésről fog szólni, de Zoltán Csaba szerint fél év múlva már konkrét eredmények lesznek láthatóak. Az új vezérigazgató elmondása szerint 2004 egészét már az egyszerű nullszaldón túlmutató eredménnyel zárhatják.
A műanyagipari szakmai deficitet firtató kérdésünkre Zoltán Csaba elmondta, hogy ő nem lát ilyent, a Pannonplast szakmai gárdáját felkészültnek tartja.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát
- Már az idén milliárdos üzletté válhat a női élsport
- Újabb amerikai egyetemen tüntettek palesztinpárti diákok
- Lezárták az M7-est Balatonvilágosnál
- Újabb fordulat a német kémbotrányban: már egy EP-képviselő ellen is nyomoznak
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján