Az AXA a mai naptól elérhetővé teszi az Árfolyam-rögzítési Programot. Ezzel egyidőben útjára indítja saját HitelPajzs Programját, melynek elsődleges célja, hogy hosszú távon biztos védelmet kínáljon az ügyfelei számára a devizahitelek árfolyamkockázata, valamint a rövid kamatperiódusban rejlő kamatkockázat ellen.
Az AXA saját fejlesztésű termékei közül a HaviFix törlesztési mód egyaránt igényelhető a már meglévő és az újonnan felvett hitelek esetében is, svájci frank, euró és forint devizanemekben egyaránt. A HaviFix törlesztési mód választása esetén az AXA-nál már 2011 augusztusától elérhető, hogy a szerződéskötéskor meghatározotthoz képest, a későbbi periódusok törlesztőrészlete maximum 10%-kal térhet el az első periódusban meghatározott HaviFix részlettől. Ezzel előre tervezhetővé válnak a devizahitelek törlesztőrészletei, a hitel teljes futamideje alatt. Az ügyfél törlesztési kötelezettsége forintban és periódusonként kerül rögzítésre, az aktuális árfolyam és kamatszint alapján. A törlesztőrészlet forintban történő rögzítése érdekében a hitel futamideje rugalmasan változik. Abban az esetben, ha az árfolyam vagy a kamatszint a rögzítés időpontjában meghatározott értékhez képest az ügyfél számára kedvezőtlenebb irányba változik, a hitel törlesztési ideje kitolódik, míg az ellenkező esetben a hitel visszafizetésének ütemezése akár rövidülhet is.

A HitelPajzs program másik fontos eleme a KamatPajzs szolgáltatás. Ez a hitel átalakításával akár a teljes hátralévő futamidőre védelmet biztosíthat az AXA ügyfeleknek a svájci frank esetleges további kamatemelkedésétől. Az AXA ügyfelei számára egy Magyarországon egyedülállóan hosszú kamatperiódusú, svájci frank alapú termék is elérhető lesz 2011. augusztus végétől, amellyel az ügyleti kamat 5, 10 vagy akár 20 évre is rögzíthető. A KamatPajzs kizárólag a svájci frank alapú AXA jelzáloghitelekkel már rendelkező ügyfelek számára lesz elérhető.
A HaviFix törlesztési mód igénylésének feltételei:
• a hitel futamideje már elindult és a teljes kölcsönösszeg kifolyósításra került,
• a hitel törlesztési módja annuitás
• a hitel eredeti futamideje nem hosszabb, mint 30 év
• a releváns adós életkora nem haladhatja meg a 65 évet (a releváns adós meghatározása a Bank
mindenkori belsı szabályzata alapján történik.)
• a kölcsön kamatperiódusa nem lehet hosszabb, mint 5 év
• a hitel aktuálisan nem áll fizetési könnyítés (moratórium) alatt, és annak lejártát követıen a korábban
esetlegesen felhalmozott kamat már megfizetésre került.
• a hitel nem áll állami árfolyamfixálás alatt
• az adósok életkora lehetıséget biztosít a hitel futamidejének növelésére
• a hitelügylet nem áll refinanszírozás alatt
• a hitelügylet nem késedelmes
• a hitelügylethez kapcsolódó fizetıszámlán nincs kihasznált hitelkeret, vagy korábban igénybe vett
hitelkeretbıl fennálló elhatárolt kamat.
• a hitelügylettel kapcsolatban nincs folyamatban futamidı hosszabbítás és/vagy elıtörlesztési kérelem
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








