Az MBH Bank közölte, hogy informatikai rendszereik korszerűsítése érdekében 2025. december 31. 22:00-tól 2026. január 04. 20:00 óráig egybefüggő bankszünnapot tartanak.
Átalakul a lakossági bankszektor, az ügyfelek már nem banki termékeket, hanem megoldásokat várnak a bankoktól - hangzott el egy hazai bank sajtórendezvényén. Az is kerül, hogy alakul át a bankfiókok szerepe, plusz mutatunk számokat is.
- mondta el Ákos Tamás, a CIB Bank lakossági vezérigazgató-helyettese a bank csütörtöki sajtótájékoztatóján, ahol a szolgáltató digitalizációval kapcsolatos eredményeiről és terveiről volt szó. Ezzel kapcsolatban konkrétumokat is elárult a vezető:
- 126 ezren használják a banki mobilapplikációjukat, ez a folyószámlás ügyfeleik 21 százaléka,
- a felhasználók átlagosan tízszer lépnek be az alkalmazásba havonta,
- SMS helyett ingyenes push üzenetekkel értesülhetnek az ügyfelek a banki tranzakciókról a telefonjukon,
- napi megtakarítási számlát tettek elérhetővé a felhasználók számára, melyre gyorsan át lehet húzni pénzt,
- 8 bankfiókot tettek papírmentessé, a cél, hogy ez minden fiókban megtörténjen,
- teljesen mobilon keresztül igényelhető hitelt vezettek be, melyet (előminősítés esetén) 7 perc alatt le lehet hívni.
Hamarosan, az új Európai Uniós fizetési szolgáltatásokra vonatkozó irányelv, a PSD2 hatályba lépése után, már más cégektől is kinyerhetők lesznek ügyféladatok, így minden rendelkezésre fog állni ahhoz, hogy olyan ügyfelek is pénzt kapjanak gyorsan a banktól, akik nem a bank ügyfelei.
- szemléltette a banki vezető az új EU-s irányelv előnyeit.
Meg fognak újulni a különböző ellenőrzési, hitelesítési folyamatok is, a telefonunk használati szokásaiból például már most le lehet szűrni, hogy valóban ott dolgozunk-e, illetve tényleg ott lakunk-e, ahol mondjuk.
A bankfiókok szerepe át fog alakulni, de nem válnak majd súlytalanná. A CIB-nél meglepetéssel tapasztalták, hogy
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A hitelminősítési folyamatok is átalakulás előtt állnak. Egy külföldi pénzintézet például azt figyelte meg, hogy minél több felsővezető ismerőse van valakinek a Linkedinen, annál nagyobb eséllyel fogja visszafizetni az általa felvett hitelt. Ennek egyik oka az lehet, hogy egy állásvesztés esetén könnyebben talál új munkahelyet kapcsolati hálójának köszönhetően.
A rendezvényen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, melyet ide kattintva tudsz megtenni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








