Kedvezőbb hangulatú reggelre ébredt a forint, a nemzetközi tőzsdéken megnyugodtak a kedélyek és a devizapiacokra is visszatért a bizakodás.
Ennek megfelelően erősebb szinteken kezd a magyar fizetőeszköz csütörtökön. Reggel a 295-ös szintig ereszkedett vissza a forint euróval szembeni árfolyama a kedvezőbb nemzetközi befektetői környezetben. A szerdai délutáni órákban a jegyzések még a 298-as szinteken is megfordultak, azóta 1 százalékot tudott erősödni a forint.

A svájci frankkal szembeni jegyzések a 244-es szintnél, a dollár szembeniek a 223-as szintnél vannak.
A forintpiaci befektetők minden bizonnyal a kormányzati nyilatkozatokra fognak elsősorban fókuszálni. Csütörtök reggel ugyanis Fellegi Tamás tart előadást a Portfolio.hu konferenciáján, majd 10 óra után beszédet mond Orbán Viktor miniszterelnök és Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








